نرم افزار حسابداری هلو

مرکز تخصصی مشاوره، آموزش،فروش و پشتیبانی کلیه محصولات هلو

نرم افزار حسابداری هلو

مرکز تخصصی مشاوره، آموزش،فروش و پشتیبانی کلیه محصولات هلو

شرکت طرفه نگار از سال 1377 با هدف نهادینه کردن استفاده از تکنولوژی اطلاعات در روند های شغلی گام به عرصه طراحی و تولید نرم افزار نهاد. این شرکت با بیش از 517000 کاربر تا پایان سال 95 و 500 نمایندگی فروش بزرگ ترین خانواده نرم افزاری کشور است . در حال حاضر محصولات این شرکت در مراکز تجاری و بازرگانی کوچک و بزرگ ، فروشگاه ها،شرکت ها ،تولیدی ها،سازمان های دولتی و خصوصی ، بازار و واحد های مختلف صنفی و صنعتی استفاده میشود.
این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان در زمینه ی طراحی ، تولید، فروش،پشتیبانی وآموزش نرم افزار،ارائه تجهیزات و مکانیزاسیون مشاغل مانند پوز فروشگاهی ، بارکد خوان و غیره فعالیت میکند.


دقت کنید زیر هر متنی و پستی که انتشار میدید حتما این موارد رو قید کنید »»»»»»» مرکز تخصصی مشاوره، آموزش،فروش و پشتیبانی کلیه محصولات هلو شماره تماس مشاوره رایگان و یا سفارش محصول : 28428800 - 021

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.